viernes, 6 de marzo de 2009

Els Canals RSS

Els canals RSS són una forma d’organitzar la informació molt simple. Aquests quan tenen alguna actualització nova subministren aquesta informació actualitzada a les persones que s’han subscrit per a rebre-la.

En educació, aquests canals RSS ens permet rebre immediatament actualitzacions de les pàgines que ens interessen. Per exemple en els blogs del meu interés i d’educació infantil que vaig afegir al meu blog, al afegir-los a Google-reader, em permet rebre totes les actualitzacions que s’han publicat en ells. Aquest canal m’ho facilita molt, ja que si el contingut que he rebut m’interessa doncs entraré a la pàgina per a llegir-lo millor i a més a més ja no he de buscar la pàgina i més tard entrar en ella cada volta que vull veure si s’ha afegit alguna cosa nova ja que tinc totes les pàgines a Google-Reader.

Pel que fa als RSS jo no sabia que existia aquest sistema, i quan m’ho van explicar a classe em va sorprendre molt, ja que es una manera molt fàcil de rebre la informació que t’interessa. Pensava que seria molt més difícil afegir les pàgines que m’interessaven, però no va ser així.

Ara només entro al meu conte Google ja m’apareixen les actualitzacions que s’han produït en la pàgines a les quals em vaig subscriure, i quan hi ha alguna cosa que és del meu interès puc entrar directament a la pàgina.

Cal dir que no totes les pàgines tenen RSS i hi havia pàgines que volia afegir-les i no ha segut possible ja que no tenen RSS.

No hay comentarios:

Publicar un comentario