miércoles, 25 de febrero de 2009

El Blog que més m'ha cridat l'atenció.

Per a buscar els blogs d'educació infantil i noves tecnologies he anat a "Google Blogs" i en el lloc de recerca he introduït les paraules "educació infantil i noves tecnologies". Com m'eixien molts blogs he anat entrant, en els que podia veure que eren els més interessants, i d'aquesta manera m'he fet una idea d'uns 10 blogs que hem pareixien interessants per a la nostra formació.
No ha segut gents fàcil poder escollir entre els 5 blogs que m'han agradat més o que penso que són útils per al nostre futur com a mestres.
Finalment m'he decidit per aquest, la seua autora és Conchi Ruiz Rivero:
Penso que aquest blog es molt interessant, ja que està fet per una mestra d'educació infantil. El Blog que ha creat està dirigit als seus xiquets d'infantil i també a les seues famílies perquè d'aquesta manera els manté informats de tot el que fan a classe. A més a més en el seu blog penja enllaços d'informació que pot ser molt útil per als pares.
Però l'entrada que m'ha cridat especialment l'atenció ha segut http://concepru.blogspot.com/2009/02/campana-5-al-dia.html
En ella explica que els xiquets en classe estan aprenent la importància de menjar determinats aliments i posa l'enllaç d'una pàgina on es pot accedir a jocs per als xiquets i xiquetes relacionats en l'alimentació.
M'ha agradat aquesta entrada ja que ella intente transmetre el que estan fent a classe a casa, d'aquesta manera els pares poden ajudar a reforçar els coneixements que la mestra els ensenye a l'escola.
Finalment he de dir que fent aquesta activitat m'he pogut donar conte que existeixen més blog del que hem pensava. A més a més he trobat molts blogs d'estudiants de magisteri, que com nosaltres, s'estan introduint en el món dels blogs. Penso que la gent que escriu els blogs vol compartir la informació de la que disposen amb la resta de la gent, d'aquesta manera ells també poden aconseguir, per exemple, recursos, fitxes...per a poder posar en pràctica en els seus alumnes. També moltes mestres, com la de blog que he comentat com a destacat fan els blogs per a mantindre informades a les famílies de les cosses que fan a classe. Penso que això és molt interessant, ja que d'aquesta manera les famílies poden ajudar-te en l'aprenentatge dels xiquets des de casa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario